Ważne informacje

1.

Zapisy telefoniczne

chcąc skorzystać z usług naszego salonu wizytę umówisz telefonicznie (dane w zakładce kontakt)

2.

Bezpieczeństwo

jako opiekun jesteś odpowiedzialny za posiadanie przez psa/kota aktualnego szczepienia przeciwko wściekliźnie

3.

Przebyte kontuzje

poinformuj nas o ewentualnych przebytych kontuzjach swojego psa/kota w celu zapewnienia poprawy jego komfortu podczas wykonywania usługi

4.

Charakter zwierzaka

poinformuj nas w jaki sposób pies/kot znosi zabiegi pielęgnacyjne, w których partiach ciała jest wrażliwy na dotyk (uszy, łapy, okolice pyszczka i oczu), jak reaguje na hałas (suszarka), czy ma niską odporność emocjonalną, czy miewa skłonności do agresji - powyższe informacje pozwolą nam zapewnić maksymalne bezpieczeństwo podczas pielęgnacji oraz precyzyjniej określić czas wykonania usługi

5.

Zmiana terminu wizyty

w przypadku zmiany godziny lub terminu wizyty prosimy o informację telefoniczną z minimum 1 dniowym wyprzedzeniem

6.

Akceptacja

umawiając wizytę klient akceptuje powyższe punkty