Ważne informacje
1.
Zapisy telefoniczne
chcąc skorzystać z usług naszego salonu wizytę umówisz telefonicznie (dane w zakładce kontakt)
2.
Bezpieczeństwo
jako opiekun jesteś odpowiedzialny za posiadanie przez psa/kota aktualnego szczepienia przeciwko wściekliźnie
3.
Przebyte kontuzje
poinformuj nas o ewentualnych przebytych kontuzjach swojego psa/kota w celu zapewnienia poprawy jego komfortu podczas wykonywania usługi
4.
Charakter zwierzaka
poinformuj nas w jaki sposób pies/kot znosi zabiegi pielęgnacyjne, w których partiach ciała jest wrażliwy na dotyk (uszy, łapy, okolice pyszczka i oczu), jak reaguje na hałas (suszarka), czy ma niską odporność emocjonalną, czy miewa skłonności do agresji - powyższe informacje pozwolą nam zapewnić maksymalne bezpieczeństwo podczas pielęgnacji oraz precyzyjniej określić czas wykonania usługi
5.
Zmiana terminu wizyty
w przypadku zmiany godziny lub terminu wizyty prosimy o informację telefoniczną z minimum 1 dniowym wyprzedzeniem
6.
Akceptacja
umawiając wizytę klient akceptuje powyższe punkty